SWAPPIE
Brand Relaunch
BANNER MAINONTA
.png)
Tavoite
Toteuttaa Swappien kattava brändiuudistus, joka nojaa vaikuttavaan markkinointisisältöön ja kansainvälisiin markkinoihin lokalisoituihin aineistoihin.
Mitä teimme
1. Brändiuudistuksen konseptointi ja tuotanto
2. Visuaalinen sisältö: stillit, bannerit
3. Jälkituotanto ja materiaalien lokalisointi
4. Yhteistyö kansainvälisen luovan toimiston (Amsterdam) kanssa
5. Mukautukset 15 eri markkinaan
6. Kanavakohtaiset, kampanjavalmiit materiaalit
.png)
.png)
Luova prosessi
1. Tutkimus & suunnittelu: Määrittelimme uudistusprojektin tavoitteet, kohdeyleisöt ja markkinakohtaiset vaatimukset.
2. Konsepti & design: Rakensimme yhdessä luovan toimiston kanssa yhtenäisen globaalin brändi-ilmeen.
3. DTuotanto: Toteutimme korkeatasoiset visuaaliset aineistot – valokuva, HTML5-bannerit ja ulkomainosformaatit.
4. Lokalisointi: Mukautimme ja viimeistelimme kampanjamateriaalit 15 maahan, huomioiden kielelliset ja kulttuuriset erityispiirteet.
5. Jälkituotanto: Motion design ja lopullisten aineistojen paketointi globaalijakeluun.
Tulokset
Kampanja tuki Swappien onnistunutta kansainvälistä brändiuudistusta. Materiaaleja käytettiin laajasti eri kanavissa (digitaalinen, OOH, video ja some), mikä varmisti yhtenäisen brändinäkyvyyden. Lokalisoidut sisällöt resonoivat yleisöjen kanssa ja vahvistivat Swappien asemaa kansainvälisenä refurbished-elektroniikan toimijana.
Yhteenveto
Tiiviin yhteistyön ja end-to-end -tuotantoprosessin kautta toimitimme elokuvamaisen mutta kustannustehokkaan brändiuudistuksen, jossa luovuus yhdistyi tekniseen tarkkuuteen – varmistaen, että Swappien viesti nähtiin ja ymmärrettiin globaalisti.
